27. august 2009

Dagens blondine:

Jeg bliver nødt til lige at fortælle jer hvordan jeg dummede mig i dag, desværre.

Det var en dejlig dag, min værtssøster skulle til klaver undervisning, så min værtsfar kørte hende og min værtsmor var på arbejde - altså jeg var alene hjemme.
Det var min første gang alene, så jeg havde alligevel set lidt frem til det :-)
Jeg ville lave mine lektier, høre noget musik, lalle lidt rundt og slappe af, nyde det hele, men så synes jeg lige jeg skulle ringe til mine danske forældre. Jeg havde ikke snakket med dem andet end lige for at sige at jeg var kommet sikkert her over, den første dag, så da de kom hjem fra Italien i går, synes jeg jeg ville høre lidt om det.
Så jeg snakkede og hyggede mig og ville vise dem haven, så jeg låste døren op og gik uden for, MEN døren låste bag mig og jeg var låst ude. Efter håbefuldt at have prøvet alle husets døre uden held, måtte jeg indse laaaaaang tid ude i de min. 30 grader solskind!
Det var varmt :-) Og pinligt at måtte fortælle det til min søster og værtsfar da de kom hjem, men nu ved jeg til gengæld hvor vores ekstra nøgle er!

Tusinde tak til verdens bedste forældre for at underholde mig, da jeg havde brug for det :-)
Jeg har en history test at læse op til, til i morgen, så jeg smutter igen -
ville bare lige dele min "alle mennesker har fejl" historie med jer.
Pas på jer selv!
Knus og kram, Mette


3 kommentarer:

  1. vi elsker dig, selv med dine fejl :D
    laura

    SvarSlet
  2. haha Kinder ægg xD det slår ikke min falde fra fz'er og ligge å sygehus i 5 dage ;D
    Rasmus Rønn

    SvarSlet

Hej, læg en kommentar, jeg skal nok prøve at svare :-)