16. august 2009

Kirke

Hej alle.
I dag er anden gang jeg har været i kirke her ovre.
Det er meget hyggeligt, ikke noget stort, men alle er meget troende. :)
Inden selve gudstjenesten er der donats, hvis man har lyst, så er der en gudstjeneste der består af præsten der taler og EN MASSE musik.

I morgen er tredje skoledag, første hele uge.
Jeg håber på at få snakket med flere mennesker og lære flere at kende.

Har jeg snakket om skolens tøj regler?
Bukser må ikke være kortere end til lige over knæet = jeg har et par shorts jeg kan bruge.
Jeans må ikke have nogen form for huller, rifter el. = to par.. men det er varmt!
Skuldrene SKAL være dækket - heldigvis har jeg min cardigan, som har t-shirt ærmer, så jeg kan bruge den udover toppe og kjoler.

Men ellers går det hele godt.
Nu tror jeg snart jeg skal have noget aftensmad, men jeg skal først lige ordne de sidste lektier.
Knus og kram Mette

2 kommentarer:

  1. Hej Mette!

    Det lyder super, og kirken virker meget interessant.

    Her har jeg ikke oplevet kirken endnu, selvom min familie besoeger den "regular".

    Jeg starter i skole om en halv time, saa er utrolig spaendt.

    Hyg dig.

    SvarSlet
  2. Hey Ho Mettio ;D
    Det Lyder godt at alt er så vel at du endda går i kirke xD
    Så længe du ikke løber rundt med vinter tøj, bliver det ikke så slemt ;D
    Tja alt er vel i Danmark. det ''Rigtige'' danmark, Keep on writing!
    Mange søde og glade hilsner fra ''Ralle'' ;D

    SvarSlet

Hej, læg en kommentar, jeg skal nok prøve at svare :-)