30. august 2009

Weekend igen!

Så er det snart slut på en til uge, wow tiden flyver afsted!

Det er jo ikke så lang tid siden jeg sidst opdaterede jer, så der er ikke sket så meget nyt.
Fredag - lørdag sov min søsters veninde; Maggie her. Det var en rigtig hyggelig aften! Vi så nogle film, snakkede og hyggede bare i det hele taget.

Lørdag var YFU picnic. Vi var udvekslingsstudenter fra hele verden, mildt sagt og det var sjovt at møde dem alle sammen. Jeg snakkede mest med et par kinesiske piger, som jeg glæder mig til at se igen om et par uger til det næste arrangement.
Men det største chok kom til mig den dag, da jeg mødte en af de andre danskere (vi var tre) og vi begyndte at snakke dansk sammen - der gik ikke særlig mange sætninger før vi gik tilbage til engelsk, det var bare for underligt og vi kunne ikke rigtig finde ud af hvad vi skulle sige på dansk.

Ellers har jeg løbet min første tur rundt i nabolaget. Jeg har fundet en hyggelig lille, firkantet rute. Godt nok ikke så lang, men så kan man jo bare løbe den et par gange :-)
Den første halvdel går op ad bakke og det dræber mig efter et par omgange, MEN når jeg så når "Hilltop" (og det hedder vejen) går det ned ad igen, så kan man lige nå at samle energi til en tur mere op, så det er jo dejligt alt sammen :-P

Jeg har droppet Girls Basketball igen.
Nu har jeg fundet den her løberute og så håber jeg stadig på at høre noget fra volleyball i morgen - det andet var ikke rigtig mig.

Min Art lære synes jeg skal melde mig ind i Art-klubben og gav mig en meget flot seddel med alt info om det, så det har jeg tænkt mig at gøre, det lyder meget hyggeligt.

Ellers skulle Drama-klubben også snart komme op, og den kommer jeg også med i :-) Hehe.

Forresten har jeg intet problem med skolebussen mere, for som alle andre er det ikke værre end en iPod i ørerne og så ellers lukkede øjne resten af vejen :-P

Det var alt for denne gang!
Jeg håber i nyder det hele, ligesom mig!
Knus, kram og billeder,
Mette


Vores hus/indgangen


Girls night, min smiley på Maggies ryg!

YFU picnic:




Klar til første løbetur i Indiana!

1 kommentar:

  1. Ja, tiden flyver alt for hurtigt. Har allerede mistet en maaned (snoeft) :(.

    SvarSlet

Hej, læg en kommentar, jeg skal nok prøve at svare :-)