26. august 2009

Girls Basketball

Hej igen, Danmark - og hvor i verden i nu ellers er :)

Bare lidt nyt siden sidst her fra.

Sidste uge skrev jeg at jeg i lørdags skulle til Indiana State Fair - det droppede vi.
Hvorfor? Regn! Da klokken blev hen imod de fire og vi skulle afsted, kom regnen.
I stedet tog vi til (og det er stedets navn!) "The Incredible Pizza Place" - det lyder plat, som et sted for børn, men jeg garantere for at der var folk i ALLE aldre.
Det er et spisested, men 50'er inspireret. Der er en stor buffet, med pizza, pasta, salataer, deserter, kød, jeg ved ikke hvad - alt! Og så er der borde i forskellige rum, som f.eks. en drive in biograf, så man sidder i et lidt mørkere rum, med en stor skærm der viser film - og jeg skal hilse og sige at det hele er godt gennemført! - det er også 50'er cafeer at spise i, altså en masse forskellige tema rum.
Ud over det er der en 'spillehal'. I den er der mini bowling, mini golf, gokarts (som jeg ikke må køre for YFU, de høre ind under farlige aktiviteter...) og så en masse spil! Spille maskiner, og sådanne ting. Man køber et kort, der ligner et kredit kort, som man køber penge til og så køre man det igennem det spil man vil spille, og maskinen siger så også hvor mange penge man har tilbage.
På nogle af maskinerne kan man vinde billetter, som til sidst kan indløses til point. 1 billet = 1 point. Vi endte op med 1850 point (tror jeg ca.) for vi fandt en maskine der bombaderede os med billetter :-)
<-- Se hvad jeg fik ud af det. Min værtsfamilie driller mig lidt med frøer. Åhåh :P Men det var en rigtig god dag.


Ellers har jeg siden sidst hørt nyt om volleyball.
Det ér forsent at komme ind på holdet, desværre. Men min engelsklære, som er træner, ville undersøge om jeg kunne træne med, eller hjælpe til - det har jeg ikke hørt noget om endnu.
Til gengæld var jeg i dag til møde om pige basketball! Da jeg ikke har noget erfaring i det, sagde min lære, og træner, at det nok vil blive svært, men jeg har fået lov at møde op 1. september og træne med. HVIS jeg er god nok (hvilket jeg 100% ikke er) kommer jeg på holdet, hvis ikke må jeg stadig godt træne med - jeg er jo udvekslingsstudent. Så det bliver spændende at se hvordan det er.

Vi orker ikke at tage til Bible Study i dag, min søster havde mange lektier og vi er trætte - jeg kom også senere hjem fra skole pga. basketball.

På lørdag er der picnic med YFU, som vi tager med til, det skal nok blive hyggeligt.

I morgen skal min værtssøster til klaver, men jeg ved ikke hvad jeg laver i mellem tiden, måske tager jeg med den her gang, eller også laver jeg lektier :P

Ellers tror jeg ikke der sker andet end kirke søndag.
Nå jo, Maggie (min søsters veninde) kommer over og sover på fredag, så kan jeg lære hende at kende, hun virker rigtig sød! Så det ser jeg frem til.

Med skolen går det frem ad. Min nye (lettere) matematik klasse, er bedre. Jeg er blevet gode venner med en anden udvekslingsstudent fra Slovakiet. Ellers har jeg ikke nogen rigtige venner endnu, men en hel masse mennesker jeg snakker med (man kan vel egentlig godt kalde det venner - bare ikke gode venner) hehe, men det bliver bedre og bedre og jeg kommer mere ind i deres grupper efterhånden :) De piger jeg spiser frokost med, har tænkt sig at lave en home comming t-shirt og har spurgt om jeg vil være med, så jeg sagde selvfølgelig ja - så det er sjovt alt sammen : D

I går gik jeg på gangen i skolen, på vej til 7'ende periode; choir, da jeg høre en råbe "DENMARK" - fortsætter lidt og stopper op og tænker 'var det til mig?' - 'hm hvem ellers?' og vender om :-) Synes selv det er sjovt........

Forresten: alle der elsker min humor (jeg ved i gør, bare indrøm det) min værtsfamilie har mindst lige så god humor, haha!

Jeg håber i fortsat har det godt.
Og håber mor og far og Klaus kom godt hjem fra Italien?
Knus, kys og kram fra Mette!

1 kommentar:

  1. XD med Mere XD på hehe, det er da noget fis! hehe
    Rasmus Rønn

    SvarSlet

Hej, læg en kommentar, jeg skal nok prøve at svare :-)