12. august 2009

Mooresville High School

Lige inden jeg starter, vil jeg bare sige at jeg ikke er paa min egen computer, saa jeg har ikke ae oe og aa :-)

Saa, i morgen starter jeg paa Mooresville High School, som senior!

Min soede soester er irriteret over at skolebus-damen ikke har ringet endnu, saa vi ved ikke hvornaar vi bliver hentet af skolebussen (jeg tror hun ringer i aften, naar hun har fri for arbejde)

Jeg har et skab midt i det hele, saa det er perfekt og let at komme til mellem (naesten) alle klasser. Og mine klasser er rimelig let tilkommelige, jeg mener der er ikke saa langt mellem rummene.

Saa alt ser ud til at gaa efter planen, nu maa vi se hvordan det bliver.
Ellers er alt godt her fra.
Haaber i har det godt?
XOXO Mette

1 kommentar:

Hej, læg en kommentar, jeg skal nok prøve at svare :-)