6. august 2009

Velkommen til USA.


Så jeg er fremme!














Det var en laaang dag i går:
først 1½ time til Frankfurt, så 9 timer til Washington, 6 timer i Washington og 1½ time til Indianapolis, men lidt heldig er man vel altid, så mig og et par andre sad på business class fra Frankfurt til Washington! : D
Vi kunne næsten lægge sædet helt ned til en seng, vi havde tv-skærme foran, fik menu-kort og 3-retter + snacks.
Alle andre sad på små sæder, uden tv over hoved og fik dårlig mad! Medlidenhed.

Nå, men jeg har det rigtig godt og har shoppet!
Det er super :-)

Vi ses senere.
Love, Mette

3 kommentarer:

  1. Åh hvor jeg nød at høre din stemme og at læse på din blog. Jeg håber, du fik sovet lidt på flyet, heldig som du var, og at du er ved at være frisk igen.
    Tak fordi jeg må være med. Du skal ikke besvare min kommentar.
    Knus og kram
    bedstemor,

    SvarSlet
  2. Well Its great to hear that you've arrived safely, and such, I'll be looking forward to hear more from you, in the future. Please keep an eye open, for any bizar things on your way, You never know what you'll find.
    Take care of yourself.

    jah, sådan ville jeg så starte det hele, hehe. prøver at sende en mail til dig på et senere tidspunkt, men endtil da må du lige klare dig med det her. ;D
    Greetings from Rasmus.

    SvarSlet
  3. Det er godt at hoere Mette. Har nu vaeret her I brasilien en uge, og det er saa fedt! :) Nyd dit ophold, pas paa dig selv; og hils de tre skildpadder, som jeg ville oenske var koer.

    Kh. Frederik Brinck

    SvarSlet

Hej, læg en kommentar, jeg skal nok prøve at svare :-)