26. september 2009

Homecoming!

I går (25. september) var årets store Homecoming.
Til jer der ikke ved hvad det er, er det skolen football (amerikansk fodbold) holds, store kamp på hjemmebane. De fleste elever og forældre kommer og bakker op og inden det er der en stor parrade og en masse forberedelser.
Mange skoler har også Homecoming-dance, men sådan noget har vi ikke hos os :-)

Vores tema for i år, var brætspil.
Så alle bannere og vogne i paraden var pyntet med forskellige brætspil og vores homecoming t-shirt var også inspireret af det:

forside: operation football,
bagside: game on, (grunden til vores fodboldspiller sparker til en brønd, er fordi det er Martinsvilles maskot, og vi spillede imod Martinsville)



Jeg mødtes med Miranda (min veninde) inde på stadion og hun introducerede mig til nogle af hendes venner :-)
Jeg mødte også en masse jeg kendte i forvejen, for som sagt var nærmest hele skolen der.

Men vi havde en masse sjov
- selvom vi tabte!

Bagefter sov jeg hos Miranda og det var også rigtig hyggeligt :-)

Jeg håber alle har det godt.
Det var hyggeligt at tale med sin familie forleden.
Pas på jer selv!
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, læg en kommentar, jeg skal nok prøve at svare :-)