16. september 2009

Seks uger.

Jeg håber ikke tiden bliver ved med at gå så hurtigt som nu! :)

Siden sidst? Puuuuh! Det er svært at holde jer opdateret, nu - jeg har ikke så meget tid og overskud, sådan en dag som i dag hvor jeg havde Art Club og var hjemme omkring halv seks, spiste aftensmad og var bare træt.
Og det er ikke fordi jeg ikke vil skrive! Jeg har en masse at fortælle!
Jeg havde et indlæg i gang fra sidste fredag, som jeg har gået og skrevet på, men det blev aldrig til mere, så jeg slettede det og nu er jeg startet forfra.
Og bare rolig, jeg føler mig ikke presset til at skrive, jeg elsker bare at dele mine oplevelser :D

Jeg ved at jeg har et par timer alene hjemme i morgen, så der skal i nok høre fra mig!

På gensyn om et døgns tid.
Mette :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, læg en kommentar, jeg skal nok prøve at svare :-)